* dit is handig om in te vullen
Leuk! stuur mij de 7 video's en opdrachten

Lees hier mijn privacyverklaring

Gratis challenge Ontwikkel een eigen, creatieve stijl in 7 opdrachten

Ben je op zoek naar een logo of website in jouw eigen, creatieve stijl?

 

Schrijf je bovenaan deze pagina in voor mijn gratis challenge en ontdek in 7 opdrachten de elementen voor jouw unieke, authentieke huisstijl.

 

‘If you are your authentic self, you have no competition.’

Op het moment dat ik deze zin las, viel er veel druk van me af. Het betekent namelijk dat je je niet anders voor hoeft te doen dan wie je bent. En dat alles al goed ís. Het betekent dat er geen concurrentie hoeft te zijn omdat de klanten die bij jou passen vanzelf naar je toe komen. Ze herkennen zich in de presentatie van je bedrijf  of voelen zich erdoor aangetrokken. Net zoals ik geraakt werd door die ene zin.

 

Theatraal, planten en bloemen, stippenbehang, de speelsheid van Alice in Wonderland, zeedieren, vintage jaren ‘50 of strak en modern. Waar zou jij voor kiezen? Welke ingrediënten passen bij jou?

 

Jouw persoonlijke, creatieve stijl wordt de basis voor je huisstijl. De huisstijl vormt de identiteit van je onderneming en zien je klanten overal terug: op een website, bedrijfspand, visitekaartje, folder, factuur, bedrijfskleding, social media of nieuwsbrief. Zo vormt alles één herkenbaar geheel.

 

Schrijf je bovenaan deze pagina in voor mijn gratis challenge en ontdek in 7 opdrachten de elementen voor jouw unieke, authentieke huisstijl

 

Tijdens deze challenge:

- hoef je zelf geen video’s te maken, maar krijg je 7 dagen achterelkaar  een e-mail met daarin een video en een opdracht

- merk je dat de opdrachten makkelijk zijn uit te voeren, op momenten die jou het beste uitkomen

- verzamel je beeldmateriaal waardoor het heel helder wordt welke kleuren en vormen het beste bij jou passen

- vertaal je jouw persoonlijkheid naar een authentieke stijl

- zie je voorbeelden uit de praktijk (inspiratie!)

 

Over Leonie Gladdines

 

Ik ontwerp authentieke huisstijlen voor creatieve ondernemers. De visuele identiteit die precies bij jou en je bedrijf past. Door mijn achtergrond als production designer (Ik maakte de vertaalslag van een scenario naar een visueel geloofwaardige wereld voor film & tv) kan ik mij goed inleven in iemands visie, eigenschappen en persoonlijkheid.

 

Portfolio

Ik heb de huisstijl en visuele identiteit gemaakt voor o.a.: een theatermaker, vertaalbureau, journalist, boekenliefhebber, illustrator, voetreflexologen, coaches, assistentbureau, healingpraktijk, rouwtherapeut en architect.

 

Grafische vormgeving en decor-ontwerp voor o.a. VPRO Boeken 2018/2019 (VPRO), Zapp Awards 2018/2019 (NPO), Lang Leve de Muziekshow 2018 (AVRO/TROS), Kopspijkers 2019 (BNNVARA)

(i.o.v. Rien Beerens).

 

Leonie Gladdines (Oosterhout, 1988)  studeerde voor ontwerper visuele communicatie, grafisch vormgever en production designer (film & tv).

Ze heeft twee kinderboeken geïllustreerd, verschillende huisstijlen en websites ontworpen, en de vormgeving bedacht voor een oorlogsfilm. Deze film won een CILECT Award (2014) en was finalist voor de Studenten Oscar (2014).

Neem contact op  met Leonie

Gratis e-book: ontdek een manier om je eigen, creatieve stijl te vertalen naar een unieke huisstijl voor je bedrijf.

 

In deze gratis challenge krijg je 7 dagen achter elkaar een

e-mail met daarin een video en een opdracht.

Na de challenge heb je handvatten gekregen om met jouw heel eigen, unieke stijl aan de slag te gaan.

Het zijn jouw persoonlijke ingrediënten voor een unieke visuele identiteit voor je bedrijf.

* dit is handig om in te vullen
Leuk! stuur mij de 7 video's en opdrachten

Lees hier mijn privacyverklaring

Gratis challenge

Ontwikkel een eigen, creatieve stijl in 7 opdrachten

Ben je op zoek naar een logo of website in jouw eigen, creatieve stijl?

 

Schrijf je bovenaan deze pagina in voor mijn gratis challenge en ontdek in 7 opdrachten de elementen voor jouw unieke, authentieke huisstijl.

 

‘If you are your authentic self, you have no competition.’ Op het moment dat ik deze zin las, viel er veel druk van me af. Het betekent namelijk dat je je niet anders voor hoeft te doen dan wie je bent. En dat alles al goed ís. Het betekent dat er geen concurrentie hoeft te zijn omdat de klanten die bij jou passen vanzelf naar je toe komen. Ze herkennen zich in de presentatie van je bedrijf  of voelen zich erdoor aangetrokken. Net zoals ik geraakt werd door die ene zin.

 

Theatraal, planten en bloemen, stippenbehang, de speelsheid van Alice in Wonderland, zeedieren, vintage jaren ‘50 of strak en modern. Waar zou jij voor kiezen? Welke ingrediënten passen bij jou?

 

Jouw persoonlijke, creatieve stijl wordt de basis voor je huisstijl. De huisstijl vormt de identiteit van je onderneming en zien je klanten overal terug: op een website, bedrijfspand, visitekaartje, folder, factuur, bedrijfskleding, social media of nieuwsbrief. Zo vormt alles één herkenbaar geheel.

 

Schrijf je bovenaan deze pagina in voor mijn gratis challenge en ontdek in 7 opdrachten de elementen voor jouw unieke, authentieke huisstijl

 

Tijdens deze challenge:

- hoef je zelf geen video’s te maken, maar krijg je 7 dagen achterelkaar  een e-mail met daarin een video en een opdracht

- merk je dat de opdrachten makkelijk zijn uit te voeren, op momenten die jou het beste uitkomen

- verzamel je beeldmateriaal waardoor het heel helder wordt welke kleuren en vormen het beste bij jou passen

- vertaal je jouw persoonlijkheid naar een authentieke stijl

- zie je voorbeelden uit de praktijk (inspiratie!)

Over Leonie Gladdines

 

Ik ontwerp authentieke huisstijlen voor creatieve ondernemers. De visuele identiteit die precies bij jou en je bedrijf past. Door mijn achtergrond als production designer (Ik maakte de vertaalslag van een scenario naar een visueel geloofwaardige wereld voor film & tv) kan ik mij goed inleven in iemands visie, eigenschappen en persoonlijkheid.

 

Portfolio

Ik heb de huisstijl en visuele identiteit gemaakt voor o.a.: een theatermaker, vertaalbureau, journalist, boekenliefhebber, illustrator, voetreflexologen, coaches, assistentbureau,  healingpraktijk, rouwtherapeut en architect.

 

Grafische vormgeving en decor-ontwerp voor o.a. VPRO Boeken 2018/2019 (VPRO), Zapp Awards 2018/2019 (NPO), Lang Leve de Muziekshow 2018 (AVRO/TROS), Kopspijkers 2019 (BNNVARA)

(i.o.v. Rien Beerens).

 

Leonie Gladdines (Oosterhout, 1988)  studeerde voor ontwerper visuele communicatie, grafisch vormgever en production designer (film & tv).

Ze heeft twee kinderboeken geïllustreerd, verschillende huisstijlen en websites ontworpen, en de vormgeving bedacht voor een oorlogsfilm. Deze film won een CILECT Award (2014) en was finalist voor de Studenten Oscar (2014).

Gratis tools van Studio Sierlebons

* dit is handig om in te vullen
Leuk! stuur mij de 7 video's en opdrachten