Gratis aanbod: Ontdek hier je eigen stijl

Een unieke, eigen uitstraling creëren doe je door heel goed te kijken naar wat er bij jou past. Dat kan door bijvoorbeeld heel dicht bij jezelf te blijven en te kijken naar je persoonlijke eigenschappen. Daarna naar kleuren en vormen die bij jou passen en iets over jou vertellen.

 

Wanneer je in de huisstijl van je bedrijf kleuren en vormen gebruikt die bij jou passen, zullen ze ook goed bij je bedrijf passen. Je presenteert je aan de buitenwereld op een authentieke manier die voor jou prettig voelt.

En nóg beter: jouw potentiële klanten krijgen ook een beeld bij je bedrijf. Ze hebben een beter idee met wie ze gaan samenwerken of bij wie ze iets kopen.

 

Benieuwd naar vormen en kleuren die bij jou passen?

Over Leonie Gladdines

 

Ik ontwerp authentieke huisstijlen voor creatieve ondernemers. De visuele identiteit die precies bij jou en je bedrijf past. Door mijn achtergrond als production designer (Ik maakte de vertaalslag van een scenario naar een visueel geloofwaardige wereld voor film & tv) kan ik mij goed inleven in iemands visie, eigenschappen en persoonlijkheid.

 

Portfolio

Ik heb de huisstijl en visuele identiteit gemaakt voor o.a.: een theatermaker, vertaalbureau, journalist, boekenliefhebber, illustrator, voetreflexologen, coaches, assistentbureau, klinisch perfusionisten, healingpraktijk, rouwtherapeut en architect.

 

Grafische vormgeving en decor-ontwerp voor o.a. VPRO Boeken 2018/2019 (VPRO), Zapp Awards 2018/2019 (NPO), Lang Leve de Muziekshow 2018 (AVRO/TROS) (i.o.v. Rien Beerens).

 

Leonie Gladdines (Oosterhout, 1988)  studeerde voor ontwerper visuele communicatie, grafisch vormgever en production designer (film & tv).

Ze heeft twee kinderboeken geïllustreerd, verschillende huisstijlen en websites ontworpen, en de vormgeving bedacht voor een oorlogsfilm. Deze film won een CILECT Award (2014) en was finalist voor de Studenten Oscar (2014).

Neem contact op  met Leonie

Gratis e-book: ontdek een manier om je eigen, creatieve stijl te vertalen naar een unieke huisstijl voor je bedrijf.

 

In deze gratis challenge krijg je 7 dagen achter elkaar een

e-mail met daarin een video en een opdracht.

Na de challenge heb je handvatten gekregen om met jouw heel eigen, unieke stijl aan de slag te gaan.

Het zijn jouw persoonlijke ingrediënten voor een unieke visuele identiteit voor je bedrijf.

Gratis aanbod: Ontdek hier je eigen stijl

Een unieke, eigen uitstraling creëren doe je door heel goed te kijken naar wat er bij jou past. Dat kan door bijvoorbeeld heel dicht bij jezelf te blijven en te kijken naar je persoonlijke eigenschappen. Daarna naar kleuren en vormen die bij jou passen en iets over jou vertellen.

 

Wanneer je in de huisstijl van je bedrijf kleuren en vormen gebruikt die bij jou passen, zullen ze ook goed bij je bedrijf passen. Je presenteert je aan de buitenwereld op een authentieke manier die voor jou prettig voelt.

 En nóg beter: jouw potentiële klanten krijgen ook een beeld bij je bedrijf. Ze hebben een beter idee met wie ze gaan samenwerken of bij wie ze iets kopen.

 

Benieuwd naar vormen en kleuren die bij jou passen? Ontdek het in mijn gratis aanbod.

Over Leonie Gladdines

 

Ik ontwerp authentieke huisstijlen voor creatieve ondernemers. De visuele identiteit die precies bij jou en je bedrijf past. Door mijn achtergrond als production designer (Ik maakte de vertaalslag van een scenario naar een visueel geloofwaardige wereld voor film & tv) kan ik mij goed inleven in iemands visie, eigenschappen en persoonlijkheid.

 

Portfolio

Ik heb de huisstijl en visuele identiteit gemaakt voor o.a.: een theatermaker, vertaalbureau, journalist, boekenliefhebber, illustrator, voetreflexologen, coaches, assistentbureau, klinisch perfusionisten, healingpraktijk, rouwtherapeut en architect.

 

Grafische vormgeving en decor-ontwerp voor o.a. VPRO Boeken 2018/2019 (VPRO), Zapp Awards 2018/2019 (NPO), Lang Leve de Muziekshow 2018 (AVRO/TROS) (i.o.v. Rien Beerens).

 

Leonie Gladdines (Oosterhout, 1988)  studeerde voor ontwerper visuele communicatie, grafisch vormgever en production designer (film & tv).

Ze heeft twee kinderboeken geïllustreerd, verschillende huisstijlen en websites ontworpen, en de vormgeving bedacht voor een oorlogsfilm. Deze film won een CILECT Award (2014) en was finalist voor de Studenten Oscar (2014).

Gratis tools van Studio Sierlebons