Jouw unieke merkidentiteit laten ontwerpen

Ik help jou je eigen, creatieve stijl ontdekken en verder te ontwikkelen zodat de unieke wereld van jouw onderneming zichtbaar wordt voor anderen. Door dicht bij jezelf te blijven, te kijken naar je persoonlijkheid, authentieke stijl en visie ontstaat je unieke merkidentiteit. Jouw persoonlijke stijl. Deze is daarna te vertalen naar alle communicatie-uitingen via printed media (drukwerk) en social media (online). Van een visitekaartje tot een nieuwsbrief, van een folder tot een e-book. Het is jouw unieke richtlijn voor je branding.

 

Een herkenbare merkidentiteit ontstaat wanneer een huisstijl op steeds dezelfde manier op alle communicatie-uitingen wordt toegepast. Het is belangrijk om deze huisstijl goed te bewaken,

zo zorg je ervoor dat alles een mooi herkenbaar geheel vormt.

Dat kan ik voor je doen.

 

Wat is de investering?

De investering voor het laten ontwerpen van een authentieke huisstijl, die precies bij je past, is 1.297,00 euro, excl. btw.  Kies zelf hoe je wilt betalen: vooraf of in 3 termijnen.

 

Wat krijg je?

De huisstijl bestaat uit een stijldossier met logo, kleurpalet, lettertypes en afspraken rondom communicatie-uitingen.

Naast het ontwerp van deze huisstijl krijg je ook een startpakket (lees hieronder waar dit pakket uit bestaat) om direct mee aan de slag te gaan. Er is genoeg ruimte voor aanpassingen en overleg tijdens het ontwikkelen van de huisstijl om tot een stijl te komen die precies bij je past.

Inclusief startpakket

Het startpakket bestaat uiteraard uit de huisstijl: Een stijldossier met logo, kleurpalet, lettertypes en afspraken rondom communicatie-uitingen.  Het logo krijg je in verschillende bestandsformaten zodat je deze direct kunt gaan gebruiken.

 

Daarnaast pas ik de huisstijl toe op:

- Het ontwerp voor een visitekaartje.

- Een omslagfoto te gebruiken voor social media of een nieuwsbrief.

- Een sfeerbeeld om te gebruiken in een folder, op de website of in een e-book.

- Een sfeerimpressie voor de website (eventueel zelf toe te passen op je huidige website).

 

Bonus: Op welke manieren kun je jouw unieke huisstijl toepassen in de marketing van je bedrijf?

 

Je krijgt bij deze samenwerking dus:

- Een persoonlijk gesprek om de uitstraling van de huisstijl te bespreken.

- Een authentieke huisstijl die precies bij je past.

- Een startpakket waarmee je direct met de marketing van je bedrijf kunt starten.

- Een persoonlijk adviesgesprek: op welke manieren kun jij deze huisstijl allemaal inzetten voor jouw bedrijf?

 

Neem contact met mij op

Heb je nog geen huisstijl? Dan kan ik deze voor je ontwerpen.

Samenwerken?

Laat je unieke, authentieke huisstijl door mij ontwerpen.

Ik ontwerp authentieke huisstijlen voor creatieve ondernemers.

De visuele identiteit die precies bij jou en je bedrijf past, want:

‘If you are your authentic self you have no competition.’

 

Wat is een huisstijl? En waarom heb je deze nodig?

Een unieke huisstijl ontwerpen gaat over het vormgeven van een identiteit voor je bedrijf. Na een persoonlijk gesprek over wat je wilt uitstralen, maak ik een huisstijl die precies bij je past. Het is jouw unieke merkidentiteit en bestaat uit een logo, kleurpalet, lettertypes en afspraken rondom communicatie-uitingen.

 

Een visuele identiteit voor je bedrijf

Het logo is een herkenbaar beeldelement en/of de bedrijfsnaam vormgegeven in een bepaalde stijl. De huisstijl vormt de identiteit van je onderneming en zie je overal terug: op een website, bedrijfspand, visitekaartje, folder, factuur, bedrijfskleding, social media of nieuwsbrief.

Bekijk huisstijlen

Over Leonie Gladdines

 

Ik ontwerp authentieke huisstijlen voor creatieve ondernemers. De visuele identiteit die precies bij jou en je bedrijf past. Door mijn achtergrond als production designer (Ik maakte de vertaalslag van een scenario naar een visueel geloofwaardige wereld voor film & tv) kan ik mij goed inleven in iemands visie, eigenschappen en persoonlijkheid.

 

Portfolio

Ik heb de huisstijl en visuele identiteit gemaakt voor o.a.: een theatermaker, vertaalbureau, journalist, boekenliefhebber, illustrator, voetreflexologen, coaches, assistentbureau, healingpraktijk, rouwtherapeut en architect.

 

Grafische vormgeving en decor-ontwerp voor o.a. VPRO Boeken 2018/2019 (VPRO), Zapp Awards 2018/2019 (NPO), Lang Leve de Muziekshow 2018 (AVRO/TROS), Kopspijkers 2019 (BNNVARA)

(i.o.v. Rien Beerens).

 

Leonie Gladdines (Oosterhout, 1988)  studeerde voor ontwerper visuele communicatie, grafisch vormgever en production designer (film & tv).

Ze heeft twee kinderboeken geïllustreerd, verschillende huisstijlen en websites ontworpen, en de vormgeving bedacht voor een oorlogsfilm. Deze film won een CILECT Award (2014) en was finalist voor de Studenten Oscar (2014).

Neem contact op  met Leonie

Gratis e-book: ontdek een manier om je eigen, creatieve stijl te vertalen naar een unieke huisstijl voor je bedrijf.

 

In deze gratis challenge krijg je 7 dagen achter elkaar een

e-mail met daarin een video en een opdracht.

Na de challenge heb je handvatten gekregen om met jouw heel eigen, unieke stijl aan de slag te gaan.

Het zijn jouw persoonlijke ingrediënten voor een unieke visuele identiteit voor je bedrijf.

Wat is de investering?

De investering voor het laten ontwerpen van een authentieke huisstijl, die precies bij je past, is 1.297,00 euro, excl. btw.  Kies zelf hoe je wilt betalen: vooraf of in 3 termijnen.

 

Wat krijg je?

De huisstijl bestaat uit een stijldossier met logo, kleurpalet, lettertypes en afspraken rondom communicatie-uitingen.

Naast het ontwerp van deze huisstijl krijg je ook een startpakket (lees hieronder waar dit pakket uit bestaat) om direct mee aan de slag te gaan. Er is genoeg ruimte voor aanpassingen en overleg tijdens het ontwikkelen van de huisstijl om tot een stijl te komen die precies bij je past.

Als ondernemer presenteer je je bedrijf aan de buitenwereld daarvoor gebruik je jouw authentieke huisstijl en manieren om je verhaal te vertellen. Wat is er allemaal mogelijk en op welke manier kun jij je huisstijl inzetten? Als bonus bij deze samenwerking kom ik na het ontwerpen van de huisstijl bij jou langs voor een persoonlijk adviesgesprek.

 

Inclusief startpakket

Het startpakket bestaat uiteraard uit de huisstijl: Een stijldossier met logo, kleurpalet, lettertypes en afspraken rondom communicatie-uitingen.  Het logo krijg je in verschillende bestandsformaten zodat je deze direct kunt gaan gebruiken.

 

Daarnaast pas ik de huisstijl toe op:

- Het ontwerp voor een visitekaartje

- Een omslagfoto te gebruiken voor social media of een nieuwsbrief.

- Een sfeerbeeld om te gebruiken in een folder, op de website of in een e-book.

- Een sfeerimpressie voor de website (eventueel zelf toe te passen op je huidige website).

 

Bonus: Op welke manieren kun je jouw unieke huisstijl toepassen in de marketing van je bedrijf?

Als ondernemer presenteer je je bedrijf aan de buitenwereld op de manier die precies bij je past. Daarvoor gebruik je jouw authentieke huisstijl en manieren om je verhaal te vertellen. Dit kunnen allerlei verschillende communicatie-uitingen via printed media (drukwerk) en social media (online) zijn. Wanneer je ervoor zorgt dat je boodschap is verpakt in jouw unieke huisstijl wordt je bedrijf een herkenbaar merk. Wat is er allemaal mogelijk en wat is voor jou handig? Als bonus bij deze samenwerking kom ik bij jou langs voor een persoonlijk adviesgesprek.

 

Je krijgt bij deze samenwerking dus:

- Een persoonlijk gesprek om de uitstraling van de huisstijl te bespreken.

- Een authentieke huisstijl die precies bij je past.

- Een startpakket waarmee je direct met de marketing van je bedrijf kunt starten.

- Een persoonlijk adviesgesprek: op welke manieren kun jij deze huisstijl allemaal inzetten voor jouw bedrijf?

 

 

Neem contact met mij op

Heb je nog geen huisstijl? Dan kan ik deze voor je ontwerpen.  Stuur een bericht naar leonie@studiosierlebons.nl of bel naar

06 12591469.

Samenwerken? Laat je unieke, authentieke huisstijl door mij ontwerpen.

Ik ontwerp authentieke huisstijlen voor creatieve ondernemers. De visuele identiteit die precies bij jou en je bedrijf past, want:

‘If you are your authentic self you have no competition.’

 

Wat is een huisstijl?

En waarom heb je deze nodig?

Een unieke huisstijl ontwerpen gaat over het vormgeven van een identiteit voor je bedrijf. Na een persoonlijk gesprek over wat je wilt uitstralen, maak ik een huisstijl die precies bij je past. Het is jouw unieke merkidentiteit en bestaat uit een logo, kleurpalet, lettertypes en afspraken rondom communicatie-uitingen.

 

Een visuele identiteit voor je bedrijf

Het logo is een herkenbaar beeldelement en/of de bedrijfsnaam vormgegeven in een bepaalde stijl. De huisstijl vormt de identiteit van je onderneming en zie je overal terug: op een website, bedrijfspand, visitekaartje, folder, factuur, bedrijfskleding, social media of nieuwsbrief.

Jouw unieke merkidentiteit laten ontwerpen

Ik help jou je eigen, creatieve stijl ontdekken en verder te ontwikkelen zodat de unieke wereld van jouw onderneming zichtbaar wordt voor anderen. Door dicht bij jezelf te blijven, te kijken naar je persoonlijkheid, authentieke stijl en visie ontstaat je unieke merkidentiteit. Jouw persoonlijke stijl.

Deze is daarna te vertalen naar alle communicatie-uitingen via printed media (drukwerk) en social media (online). Van een visitekaartje tot een nieuwsbrief, van een folder tot een e-book. Het is jouw unieke richtlijn voor je branding.

 

Een herkenbare merkidentiteit ontstaat wanneer een huisstijl op steeds dezelfde manier op alle communicatie-uitingen wordt toegepast. Het is belangrijk om deze huisstijl goed te bewaken, zo zorg je ervoor dat alles een mooi herkenbaar geheel vormt. Dat kan ik voor je doen.

Over Leonie Gladdines

 

Ik ontwerp authentieke huisstijlen voor creatieve ondernemers. De visuele identiteit die precies bij jou en je bedrijf past. Door mijn achtergrond als production designer (Ik maakte de vertaalslag van een scenario naar een visueel geloofwaardige wereld voor film & tv) kan ik mij goed inleven in iemands visie, eigenschappen en persoonlijkheid.

 

Portfolio

Ik heb de huisstijl en visuele identiteit gemaakt voor o.a.: een theatermaker, vertaalbureau, journalist, boekenliefhebber, illustrator, voetreflexologen, coaches, assistentbureau,  healingpraktijk, rouwtherapeut en architect.

 

Grafische vormgeving en decor-ontwerp voor o.a. VPRO Boeken 2018/2019 (VPRO), Zapp Awards 2018/2019 (NPO), Lang Leve de Muziekshow 2018 (AVRO/TROS), Kopspijkers 2019 (BNNVARA)

(i.o.v. Rien Beerens).

 

Leonie Gladdines (Oosterhout, 1988)  studeerde voor ontwerper visuele communicatie, grafisch vormgever en production designer (film & tv).

Ze heeft twee kinderboeken geïllustreerd, verschillende huisstijlen en websites ontworpen, en de vormgeving bedacht voor een oorlogsfilm. Deze film won een CILECT Award (2014) en was finalist voor de Studenten Oscar (2014).

Gratis tools van Studio Sierlebons